Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Scones : Νόστιμα ψωμάκια για το τσάι μας

Όπως θα έχετε ήδη καταλάβει μου αρέσει πολύ το τσάι.Έπινα γενικά πολύ άλλα τώρα με την Τζέιν Όστεν το έχω παρακάνει.Όμως σκέτο τσάι δεν λέει και πολλά ,έτσι κι εγώ ψάχνω συχνά διάφορα συνοδευτικά.Έπεσα πάνω στα scones λοιπόν.Μικρά και νοστιμότατα ψωμάκια ιδανικά για τσάι,στην Αγγλία είναι τόσο συνηθισμένοι να τα τρώνε όπως εμείς τη φέτα.
Η συνταγή που θα σας δώσω δεν είναι δική μου και γι' αυτό δεν θα την αναρτήσω εδώ αλλά θα σας δώσω τον σύνδεσμο να την διαβάσετε.
Πατήστε εδώ για να δείτε την συνταγή.
Στο διαδίκτυο θα βρείτε πάρα πολλές συνταγές για scones στα ελληνικά όμως οι περισσότερες θέλουν ζυγαριά (κάτι που δεν έχω στο σπίτι μου) κι έτσι αποφάσισα να κάνω τη συγκεκριμένη που δεν χρειάζεται.Είναι εύκολη συνταγή ,απλή και γρήγορη.Τα ψωμάκια είναι καλύτερο να τα φάτε ζεστά εκείνη την ώρα.Μπορείτε να βάλετε μέσα ότι τραβάει η ψυχή σας,προσωπικά μου αρέσουν με βούτυρο και μαρμελάδα,με μερέντα...Αν σας αρέσουν μπορείτε να ψάξετε στο ίντερνετ και θα βρείτε συνταγές για scones με σταφίδα,αλμυρά και διάφορα άλλα. Καλή επιτυχία σε όσους το δοκιμάσουν και περιμένουμε εντυπώσεις :) Θα επανέλθω με συνταγή για κάτι ελιοψωμάκια που αν τα δοκιμάσετε με το τσάι σας θα ξετρελαθείτε σίγουρα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...